Inför en ny tatuering.................

Hur ska man göra nu då?  Hade en bild framför mig om hur den skulle se ut för att harmonera med min andra på armen. Men nu börjar jag fundera på om den kanske ska vara lite enklare eftersom den ska i princip ska täcka hela armen.  Hade tänkt mig denna älvan, men funderar på om jag ska hitta en annan bild.
Hur ska man göra nu då?  Hade en bild framför mig om hur den skulle se ut för att harmonera med min andra på armen. Men nu börjar jag fundera på om den kanske ska vara lite enklare eftersom den ska i princip ska täcka hela armen.  Hade tänkt mig denna älvan, men funderar på om jag ska hitta en annan bild. Låter väl som en god ide eftersom det är något som jag ska leva med resten av livet, så borde det vara en gaddning som man känner direkt att man vill ha, utan att tveka.
Låter väl som en god ide eftersom det är något som jag ska leva med resten av livet. Borde vara en gaddning som man känner direkt att man vill ha, utan att tveka.
Vill ha någon form av blomma med. Denna ligger bra till på listan......
Å så ska ju familjens alla namn vara med.
Men klart..... älvan i lite mindre storlek (så den inte täcker hela överarmen) å blomman, lite snyggt krussidull, namnen å några blommor till blir ju toppen!
JA........!!!!!!
Nu fick jag till det.........LÖVLY  :)

Kommentarer
Postat av: mickan

snygga=) Den blomman vill lina oxå ha=)

2011-05-19 @ 14:49:49
Postat av: Anonym

Tycker den e snygg. Kommer nog bli riktigt nice när den väl sitter där.

2011-05-19 @ 17:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0